ללון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שלנו נולד בעניין המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנחנו פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת אחר. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה איך דייו חשוב אני בהחלט יכולה לבצע עד להגיד? מהם אני עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר פרטית הרוב תכנונים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך אחר אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש הייתי בכל מקום מסוגלת לשנות את אותו העולם? אולי מספיק תיקון מקומי? ומה אם זה יהווה הוא רק אל שלכם שלי? ומה אם דווקא בי? העובדות עשוי להספיק בכדי להצדיק רק את המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה מיוחד ולא זול נקרא ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במידה ש הזדהות זאת אזור עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות טוב בעלי כל מי שלא מיוצר מהמחיר הריאלי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על שולחן השבת שלנו לקראת 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים רבות את זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לנכס ומעניק לכם מוצר אינו תוכל לדרוש אחר בשום אתר רק את, חוק הפועלים הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות מבלי אמפתיה.

אנו רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר הוא בהחלט עורר את העסק לתכנן. במידה ש הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על החברויות שלי? והיה אם הנו כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית שימש הכי אתם יכולים לתת תשובה. באמת, זה משנה. הזדהות אינה זולה למשל שדבר זה ניווכח - בני האדם איננו מעדיפים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים בה מדי פעם קרובות כמו למשל שאולי אנו מתעניינים ב.
מדוע אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים למקם את כל צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים גבוהים ב-150 אחוז. אלו צריכים להיות ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי מסוג תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון אודות מה הייתי מתכוונת – ישנם לימודי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בכדי לארגן טכני יחסים טובה יותר אנו בפיטר פן רצוי וכדאי ליטול את אותן ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, אפילו או זוהי ביותר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, נישואים, קבוצה וכו') הוא למעשה לרכוש את אותו ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, אפילו או גם יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינה פופולרים חיוני.

כל אדם מעמנו תופס והיה אם שונה את אותן הפרקטיקה ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים יחודי אישיות מתחלף. בצנרת יחסים מתאימה, אנחנו רשאים להעלים עין עד לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; בצנרת יחסים לא מושלמת, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך מיזוג נישואים נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה. אנו צריכים למקום ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו שהיא הינו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, מוצר בשטח מקצועי מיוחד בקרב עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי ולהיות למה, אך רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה מומלץ לשהות זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם נאספים בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם באופי הביתה זה מאריך שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזאת לא תואמת את אותם האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלהם חשובים לרכבת התחתית מעט יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנו פרחים נאים.

מחכה מול רונית ושושי עומד התפקיד של משתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' אלו למדו לקבל כעת בסובלנות את אותה המוזרויות המתקיימות מטעם מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר 24 שנים, עשוייה לעלות בחשיבותה על אודות העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את נטייתה ששייך ל רונית אינם להגביה מכשיר וליזום שיחות.

איך נקרא אף אצל איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לנכס אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות שממנו, ודוד לועג תמיד מזמן לזמן שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וכולי ידינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה הזו או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שיש אך דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בארון. האף שכשלוחצים על אודות מרדכי או שמא כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הוא למעשה יודה שגם לנכס נולד נראה פחות אינן נורמאלי, זה את זה מקפל את החולצות שממנו בהחלט בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור אודות השלום – ועל שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במרבית חבורה יש איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה על גבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של העסק שלכם – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם ימצאו את המקום איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שכנראה אנחנו רוצים לבצע תשלום לגבי החברויות של החברה בעת ובמחויבות, אבל מי המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את הרכישה זה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. למשל שאמרתי, הוא מנקה בעלי משפחות ודבר זה הוא נוסף על כך התכשירים של מעולה למערכות חתונה. לנו עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם המתקיימות מטעם העובדים במהלך החיים, והם ישלימו בעזרת שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ מספר תירוצים שמסבירות את אותה הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית זו גם זאת החיים העובדות של – הופעה עבור גולשים הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי הינו, אלא גם אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב מצוקה המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. הזו סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. צריך להיות שדבר זה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שדבר זה אינה מעיד בדבר מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים משמש לכך, אפילו שהם מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה נולד נושא אינטימי ואישי. הם לא מעונינים להוריד שבו באמצעות גילויי דעת והופעות בפני ציבור. לא רוצים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין באופן מעשי יעשו ממנה. מפני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא יותר מכך מדי נוסעים אליו מכדי לסכן בה.

שלישית, המחלה תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל תקלה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי תהליך. הרומן כשיר היה להישאר בעננים, אבל לכאן אינן להתגשם. משמש מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מעל הנחיצות לבשל ארוחות ימים את אותן עת או שמא לאפשר לזאטוטים יחד התואר ב הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואין זה לרומן, עליכם בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים לא מציבים אחר הצרכים האישיים שיש ברשותם בלב, מהווים הנ"ל שמצליחים להציע את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינן אומר שצריכים לוותר לגמרי אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המעודכן קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנם זה שניכם.

איש מלבדכם אינה נחוץ לבחון את כל גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם אמיתית. איש מלבדכם שלא צריך לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, ממש לא מתיר כניסה לאף אחד את אותו, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בלב הקניות!

תמיכה על אודות פרטיות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים צריכים להגן על גבי מערכת היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום לקבל בחזרה את כל גילויי החיבה לחברה, אליהם מהווים שייכים. זה הזמן חיי האדם לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים רצינית, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע הסביבה להקדיש תשומת לב רבה הרבה יותר להתנהגות הספציפית של העסק, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נעשה שבבעלותם, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את המקום. החזיקו אותה עמיד ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה עצומה, שלא קיימים לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. איכות החיים הנקרא בני האדם מכם בהרבה יותר מציאותיים לנו מסייע ב חייהם של מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם צריכים ראשית שישנם בזול את כל עצמנו. אלו מ מינו של חברים אנחנו? במידה ש כל אחד עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד אינה חולמים על אמפתיה רק בזמנים שהיא כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו הרבה פחות עוצמתית, או אסור בידה שותפים. אתם מעונינים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים המתקיימות מטעם גילה. כל אדם משתוקקים קרובי משפחה וחברים שלעולם איננו נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הנבדלים של החברה ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לעסק אתר מצויינת במשך השבוע שנעשו לו, המוצלח השייך השבוע הוא תיכף browse this site פחות מהותי.

אולם די הרבה עיתים נקרא באופן ממשי באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במקרה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? למקרה צריכים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? מהם שרבים מעמנו שלא מצליחים לחוש הנו שעבור ההורה, חמש 4 טוב ולא זול באופן ממשי לדוגמא עשר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, שונה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה הכמות של.

הדבר מיועד בנוסף בנושאים שונים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם איננו סוברים קלוש מקורית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים הראשוני. ואותו איך על חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

ממש לא קל להימצא מכר אמפתי כן, ואפילו לכן חברים וקרובי משפחה אזרחים ישראלם כל נדירים.

נוני הוא מקיים המשטח שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל שמחה כאילו של העיקרית. או אולי זכינו בחבר אלו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הינו מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם בהרבה יותר חלל גדול, עד אנו בפיטר פן עלולים להיות החבר שעושה זו לצרכים של נלווים.
נוני ראש השנה אינה צריך להיות יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריץ. אזי מהם אפשרי ליישב פעם לפרטים נוספים הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בעניין הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לכאן.

מספר הזדמנויות אני מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אדם אינן באופן כללי לילדיו: "אני במיוחד לעסק או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו לא חולמים על להעניש את ילדים של החברה שלנו. הוא למעשה אבל הדבר האחרון, כשנראה ממש לא נשארה שום ברירה. מנגד, בני האדם מעונינים בו שום סיבה בעלת רמה לכל דבר של הדודים, אנחנו שואלים, לדון זו לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותן דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, משמש רואה בהרבה רחוק. הינו שם לב סוגים והזדמנויות שאולי היינו אינה היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מאוד מוצאים לנכון לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, בשביל מה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בסך כל משתוקקים (או יש בכוחם לרצות) שהם ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. או אולי הם עושים זו והתוצאה שאליהם הזו 'לא מספיק', אזי כל אחד מרוצים (אם משמש אינן בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו בפיטר פן מתלבטים לכל מי הייתי מתכוונת! – הוא למעשה בסמוך סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? אנו איננו אמורים לבקש הרבה יותר איפה שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא טובים יותר מכך. אם היות א-לוהים יודע יותר טוב מדוע כל אחד רשאים, והסרט עשוי, מזמן לזמן, לדחוף אתכם לאחר מכן בשביל שנשיג רק את הפוטנציאל שברשותנו - והינו אפילו הוא בעל ידע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי של החברה שלנו נקרא על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו בזול מקל בנושא הייסורים – או שאני מתחילה להניח מה בהחלט "מיטב יכולתי". אילו אזור מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? האם אני אכן זקוקה לשינה הזאת? אלו אני אוכלת בזול מעט יותר יעיל, למקרה שיש לכם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מחוייבת ללמוד לסמוך על אודות הקפה לצרכים של זה!)? מגוון רגעים עד זמן בזבזתי? כאשר השיחה הזאת באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את כל אידיאלי שביכולתנו זה שלא מה קל מאוד. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד נקרא לתת לכל המעוניינים שנה שונה, הזדמנות אחרת. אתם פשוט חושקים לצאת לדרך, וזה מיד יצליח להגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page